duminică, 27 decembrie 2009

ganduri..


ma framanta gandindu`ma ca acum ea te tine in brate..ca ea tresare cand iti simte parfumul..ca ea va fi langa tine cand vei fi fericit sau suparat..ca ea te va felicita cand vei avea succese si te va alina cand vei avea esecuri...dar..sunt constienta: in timp lucrurile acestea imi vor fi indiferente.poate chiar in curand.mai curand decat imi pot imagina chiar si eu.mi`a facut bine ultima data cand m`ai luat in brate..m`am simtit bine..protejata..nu, nu imi mai fac sperante.pana si tu ti`ai dat seama ca acum chiar s`a terminat.chiar nu mai vreau sa mai fie ceva intre noi.acum tu esti cu ea.eu sunt cu mine.cum ti`am zis si tie: life goes on no matter what!..si mi`ai spus ca trebuie sa le invat si pe alte fete..chiar si pe mine..pentru ca uneori sunt slaba..si cad in melancolie.si imi revin.si iar cad.pentru ca sunt om.si am sentimente.pentru ca nu exista om fara sentimente.si daca exista nu e om.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu