sâmbătă, 5 decembrie 2009

eu..



cum ma simt`?sa mint sau nu`?nu, nu ma injosesc la nivelul tau.ma simt ca dracu`!simt ca si cum nu mai am putere nici sa scriu nici sa vorbesc nici sa ma misc.parca sunt o masinarie.de ce?din cauza ta.de ce?pentru ca tu ai mi`au luat toata puterea.cand?cand ne`am intalnit ultima data.nici acum nu`mi vine sa cred ce om am tinut langa mine..de ce m`ai facut sa cred ca esti special?ca esti diferit de restul..de ce a trebuit sa fiu eu cea pe care ti s`a pus pata`?..de`ai stii cum m`am simtit in nenorocita aia zi de joi..pur si simplu nu mai puteam gandi nu mai puteam reactiona la nimic..tu nu stii..si nu cred ca vei afla lucrurile astea vreodata..doar prietenele mele stiu cum m`am simtit.doar ele stiu cum fortam fiecare zambet nenorocit afisat la scoala ca sa nu inceapa ceilalti sa se intrebe ce am..si numai eu stiu cum ma simt in interior.ma simt secatuita.ma simt folosita ca o carpa de sters prafu`.de ce?..din cauza ta si pentru ca am fost naiva inca odata.

Un comentariu:

  1. ti-am sp eu ca tre sa pupi multi dalde edi talent pana'l gaseshti p dan balan:>:))=))
    o sa treaca iubita, o sa vezi>:D<

    RăspundețiȘtergere