miercuri, 23 decembrie 2009

sfarsit?



`heei..vorbesc cu tine! raspunde!` asta imi spunea cineva..si eu..eu priveam in gol..sacatuita, satula, scarbita de tot ce inseamna dragoste.stai si te gandesti ca multa lume stie ce`i dragostea.dar chiar stiu?ei bine nu.si poate ca multa o sa ma ia drept nebuna.stiu.sunt obinuita.dar dragostea inseamna sa uiti de tine..sa faci tot posibilul ca lui sa`i fie bine.in dragoste nu e loc de mandrie prosteasca..si uite ca poate unii nu cred dar o persoana o poti cunoaste in putin timp nu neaparat in ani..nu`ti vine sa crezi?nu`mi pasa..
si uite`ma aici..la 3 saptamani dupa ce ne`am spus adio..inca supravietuiesc.inca respir.cum?nu stiu..simt niste chestii greu de explicat..de fiecare data cand cineva iti pronunta numele ceva ma loveste in cap simt ca mi se strange inima..stau si`mi amintesc de ziua cand te`am revazut..acum o saptamana?cam asa..si mi`ai dat un bulgare in fata..si mi`ai zambit..si m`ai sunat..si am simtit ca ma topesc auzindu`ti vocea..vazandu`ti zambetul..cat de bulversanta a putut fi ziua aceea deoarece ai reaprins in mine ceva care ma chinuisem sa sting..si doar cu o scanteie focul s`a aprins..stii de ce am nevoie acum?..de tine..de tine sa ma iei in brate..asa cum numai tu sti sa o faci..sa ma strangi tare incat sa ma pierd din cauza parfumului tau..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu