marți, 8 decembrie 2009

zile..

poate saptamani,poate luni vor trece pana cand te voi scoate din mintea mea.nici nu stiu cum sa ma exprim..cum sa`ti spun cum ma simt..ce simt eu e de neexplicat, si probail ca nu toata lumea isi da seama ce vreau sa spun...ieri erai tu?te rog spune`mi ca erai tu si ca mi`ai citit gandurile...pentru ca asta imi doream.sa te vad fie si de la departare..de ce totul a fost asa de brusc?de nu mi`ai spus lucrurile acelea ca pe niste chestii constructive?dar stai..tie chiar nu ti`a pasat..tu esti de piatra.tu nu mai stii ce sunt alea sentimente.sau nu vrei sa ma stii.stii ce am realizat?ca ceea ce mi`ai facut tu a fost ca o rasplata pentru ceea ce am facut eu mai demult..si de care nu sunt mandra..si un lucru il stiu sigur:eu chestia aia nu o s`o mai fac.pentru ca oarecum 'relatia' pe care am avut`o cu tine m`a invatat ca nu este bine sa dai sperante persoanelor care chiar s`au atasat de tine si dupa sa le faci vant ca nu mai ai nevoie de ei`!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu