duminică, 6 decembrie 2009

incerc sa ma mint?


probabil..adica..la cate chestii aiurea am aflat..ar trebui sa nu`mi mai pese..dar nu chiar asa usor pe cat crezi.chiar nu e.dar un lucru ti`l jur: o s`o fac`!n`o sa mai ma mint.o sa fiu la fel de indiferenta ca tine.cand?cat de curand sper.si singura dorinta pe care o am in momentul asta este acela de a ti se intampla si tie acelasi lucru.si ai sa vezi cum e.iti spun eu ca o sa te simti ca un rahat.si vei vedea cum te vei lecui ca de oua stricate.si ma rog de ce faci chestiile astea?adica spui ca nu`ti pasa..dar faci anumite lucruri care`mi demonstreaza contrariul..si ma deruteaza..si e ciudat, aiurea...de ce nu ma poti ignora?asa cum incerc si eu s`o fac?nu mai ma face sa sper din nou, ca sincer chiar nu mai vreau`!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu