joi, 3 decembrie 2009

pentru ca..





pentru ca felul tau de a fi pur si simplu ma innebuneste, ma face sa`mi pierd mintile`!pentru ca te`ai bagat pe sub pielea mea,pentru ca inca iti mai simt mirosul in camera mea,il am impregnat in fiecare particica din mine.. pentru ca singura imagine din capul meu sunt ochii tai verzi, mari si clari.Pentru ca nu ma pot abtine sa nu te sarut cand te vad.Pentru ca nu pot sa nu te iau in brate cand te vad.si tu ce faci`?ce faci`?!!imi dai cu piciorul..de ce?pentru ca eu nu`ti pot oferi ce altele iti pot da`?! pentru ca ti`e frica de iubire`?pentru ce ti`e frica sa nu fi ranit`?!! dar stii cumva daca eu te`as rani`?!! ei bine,NU`!`NU STII`!asa ca inainte sa mai iei decizii din astea gandeste`te de doua ori inainte sa o faci...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu