sâmbătă, 2 ianuarie 2010

la multi ani 2010`!


la multi ani tuturor`! sper sa aveti un an mai bun si restul de urari. a trecut inca un an..stau si`mi amintesc si nu`mi vine sa cred ce s`a intamplat..prin cate emotii si stari am trecut.prin ce experiente.am cunoscut oameni.am fost dezamagita.am iubit.am ras.am plans. a trecut revelionul..cum a fost? pai oarecum bine..atmosfera de acolo ai vazut`o si tu. nu cred ca`ti imaginezi cum imi batea inima cand m`ai luat de mijloc..ne`am tachinat cu animalele de plus si a fost frumos.a fost frumos pana s`a gasit o fiinta care sa se bage in seama.sa faca pe interesanta.se mai intampla.nu stii cat m`am bucurat cand am aflat ca nu ai facut revelionul cu ea.ci doar cu baietii.chiar daca stiu ca nu mai esti si nu mai fi al meu vei ocupa si tu o parte din inima mea.asa cum si altii fac parte.vei ramane special.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu