joi, 26 ianuarie 2012

Ramas Bun

Nu pot sta in starea asta de nesiguranta o viata intreaga.Am un an greu.Un an in care trebuie sa ma dedic studiului,un an nou din toate punctele de vedere.Nu am timp sa ma pierd si pe mine asa cum te-am pierdut si pe tine.As deveni un cadavru.Si nu vreau.E greu.Mi-e greu.Dar m-am apucat sa citesc,sa reflectez asupra multor chestii pe care nu le-am crezut la tine.Poate daca le dadeam atentie altfel era totul acum.Dar ajunge cu lamentatul si suferinta.Ii punem capat.Aici.Acum.Nu are rost sa mai plang dupa ceva ce nu se va mai intampla niciodata.Nu ma mai vrei.Ok.Nici eu nu o sa te mai vreau.O sa mi te scot din cap,din piele,din sange,din viata,din camera mea,din patul meu.O sa te uit cu totul.O sa-ti uit parfumul,o sa-ti uit buzele,o sa uit modurile in care te uitai la mine si ma alintai,o sa-ti uit camera si fiecare lucru din ea.O sa uit unde ai sosetele,bluzele,tricourile,prezervativele,scrisoarea de la mine si bileletele.O sa uit ca iti ti chitarile dupa sifonier si statia sub masa de la televizor.
De ce?
Pentru ca nu meriti sa plang dupa tine.
Am avut greselile mele,tu le-ai avut pe ale tale.Cu totii gresim si eu vreau sa ma schimb.
Cu drag,fosta ta iubita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu