miercuri, 22 februarie 2012

Sentimente

Mii de cuvinte in vin in minte si nu stiu cum sa le aranjez sa ma exprim coerent.Mii de amintiri imi dau navala in fiecare si si ma fac sa ma afund intr-o oaza de anxietate,de teama,de durere din care ma chinui sa ies cat mai putin afectata.E greu sa te pui pe picioare singura.E greu cand sprijinul,omul care ti-a promis ca va fi acolo mereu,pazindu-te,nu mai e prin preajma.M-ai invatat sa ma descurc singura.Sa ma refac singura.Sa ma regasesc,sa ma ridic in picioare,cu capul sus.Nu vreau sa te judec pentru ce ai facut si ce nu.Pana la urma,ce mai conteaza cine a gresit mai mult?"Noi" nu mai exista.Acum exista "voi" si "eu".Mi-e greu.Mi-e teama de nou.Mi-e teama de esec.
Uneori mi-e dor de tine.Uneori vreau sa ma iei in brate si sa ma saruti pe frunte si sa imi spui ca va fi bine si ca vom fi bine.Uneori vreau doar sa te stiu ca te mai gandesti la mine,chiar daca poate nu cum mi-as dori,dar doar simplul fapt ca iti trec prin minte,mi-ar alina dorul.Uneori nu stiu ce-i cu mine si de ce ma mai cramponez de trecut.
La naiba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu