duminică, 12 februarie 2012

Celui care a plecat

Iti multumesc pentru tot ce mi-ai aratat pe tot parcursul relatiei noastre.
Iti multumesc pentru toate lucrurile bune,pentru toate certurile,pentru ca mi-ai suportat toanele mele zilnice.Iti multumesc ca ai fost umarul pe care am plans,ca mi-ai sters lacrimile de fiecare data si mereu mi-ai spus o vorba buna.Iti multumesc ca m-ai invatat sa ma apreciez mai mult si sa fiu mai sigura pe propiile mele forte.Iti multumesc ca datorita tie,incep sa mi se maturizeze sentimentele,trairile,totul.Iti multumesc din suflet pentru toata dragostea pe care mi-ai dat-o chiar si cand nu o meritam.
Iti multumesc pentru ca te-ai deschis in fata mea,ca ai avut incredere in mine pana in ultimul moment.
Imi pare rau ca nu am stiut cum sa ma port si cum sa actionez.Imi pare rau ca nu am stiut sa imi arat sentimentele si sa imi pun in balanta faptele si gandurile.
Macar in ultimul ceas am inteles ca trebuie sa imi schimb atitudinea.In ultimul ceas mi-am dat seama de tot ce am facut.
Si lucrez la mine zilnic.In fiecare zi incerc sa mai adaug o caramida la temelia mea.
Promit sa devin o persoana mai buna.

Un comentariu: