duminică, 7 martie 2010

Putini dar buni.




Putini sunt oamenii din jurul meu dar au o valoare inestimabila.Au cel mai important loc in inima mea.Pentru ca si-au castigat locul si il merita din tot sufletul.Numai ei stiu cat ii iubesc, altii nu.. dar niciodata nu voi fi in stare sa renunt la ei.Pentru ca ei ma suporta si cand nu sunt in stare sa spun ceva bun si cand fac prostii.
Imi aduc aminte ca renumita colectie "Twilight Saga" m-a apropiat pe mine de cea mai buna prietena a mea, Miruna.Fara sa vrem incet incet ne-am descoperit una pe cealalta si ne-am dat seama ca avem o gandire foarte asemanatoare  gen: "you too? I thought I was the only one!"..Ea este o persoana minunata daca stai sa o cunosti, daca ai rabdare.Ea e puiu meu mic caruia nu ii place sa fie luat in brate uneori.Dar chiar daca se ratoieste tot o iau in brate.Ea ma tachineaza ca nu pot sa spun repede: Capra crapa piatra-n patru.Crapa-i-ar capul caprei cum a crapat ea piatra-n patru".Am avut si momente de tensiune, am tipat mult una la alta si mi-a dat multe palme sa-mi revin si sa imi fixez greselile.Si inca mai am de fixat unele lucruri.Vietile noastre se aseamana in multe lucruri: in dragoste, in prieteniile ce le-am legat in trecut.Ea este fiinta cu care vorbesc cel putin trei ore la telefon si nici nu simtim cum trece timpul.Eu voi fi nasa ei de nunta si ne vom intalni de sarbatori la mine, si dupa servici la o cafea si o barfa.De obicei vrem aceleasi lucruri si daca ar fi dupa noi ne-an cumpara haine la fel si lumea ar spune ca suntem gemene.Uneori se supara pe mine pentru ca nu imi exprim mereu parerea si incerc sa ma schimb.Poate ca nici acum nu ma exprim cine stie ce dar ea stie ce inseamna pentru mine.Ea este sobolico-struta mea adorabila, este hani mic si scump, bibu mic, ea este Miru, surioara mea mai mare pe care o iubesc cel mai mult si careia vreau sa-i cer iertare public pentru ce am facut.ailaviu sau muci hani mic!
Adela, este cea mai sentimentala si mai iubitoare fiinta pe care am intalnit-o.Nu exista pauza in care sa nu te ia de obraji si sa scoata sunete de copii mici si sa sse comporte ca o mama ce se joaca cu copii ei.Si soc! Nu se supara si nu ii sar capacele cand eu si Miru tipam si facem urat pentru ca avem nervi.Ea are rabdare cu noi si ne intelegem.Doar e cea mai mare si trebuie sa aibe grija de noi.Te iubesc mult Adeluta si iti multumesc pentru tot!
Alex, sau mai bine spus specimenul pe care nu il inteleg cum sta langa mine si ma suporta. Un baiat sanatos la minte nu ar suporta tipetele din telefon.Nu si-ar pastra cumpatul si ar vorbi calm.Dar tu faci lucrul asta si nu inteleg cum de-ti iese.Dupa atata timp in care efectiv pierdusem legatura, ti-am spus 'hai putin afara ca ma simt rau' si in douazeci de minute ai venit si m-ai luat afara si alaturi de tine am reusit sa ma calmez putin.Iti multumesc pentru ca esti langa mine tontule!
Andrei.In fata lui am vorbit despre tot ce se poate.M-am plans despre baietii care m-au ranit si in loc sa plece de langa mine, a stat si m-a ascultat si mi-a dat sfaturi.Mi-a spus ca acei ce ma ranesc de fapt nu ma merita.Langa el ma simt linistita.Iti multumesc ca imi esti alaturi si imi cer iertare ca intr-un timp nu am mai tinut legatura, dar vine vara si o sa vi de tot acasa!
Lor le multumesc pentru ca exista si pentru ca imi sunt alaturi si ma sfatuesc si nu ma lasa sa ma dau cu capul de pereti! Va iubesc enorm.
da, soc!sunt eu, Den, si da, m-a apucat dragostea.Stiu ca nu se intampla des si ca uneori sunt recalcitranta dar va iubesc mult mult mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu