sâmbătă, 6 martie 2010

Amintiri

Ma simt goala.Ma simt lipsita de sentimente. E starea aia in care ai impresia ca nu esti iubita si nu iubesti pe nimeni. Starea in care te simti al nimanui, chiar daca ai prieteni care iti sunt alaturi si familia oarecum.Dar ai nevoie de iubire.Sau macar de sentimentul acela.Eu nu il mai simt.Nu mai stiu cum e sa iubesti. Am iubit.Am iubit candva pe cineva.Am iubit dragostea.Acum trebuie sa invat din nou sa fac acest lucru.Dar innevitabil am o stare de frica. Frica sa nu fiu din nou ranita.Sa pun suflet pe cel care intr-un final dinadins sau nu ma va rani.Am iubit si am fost iubita.M-a iubit in felul lui, pentru ca am simtit asta in fiecare imbratisare si in fiecare sarut al lui.In felul cum isi punea bratele lui pe mijlocul meu, cum ma strangea in brate cand mi-era rau, dupa imbratisarea pe care mi-a dat-o cand s-a intors, dupa felul cum a alergat spre mine sa ma cuprinda in brate.Momentele acelea sunt memorabile.Vor avea intotdeauna un loc special in inima mea.De mult timp nu am mai stat sa imi amintesc prin ce am trecut alaturi de el.Oarecum amintirile sunt vii.Si vreau sa-ti multumesc pentru ca m-ai lasat sa te iubesc si pentru ca m-ai iubit.Prntru ca am plans si pentru ca am ras.pentru ca ma sunai la doua dimineata sa-mi spui ca ai ajuns cu bina acasa dupa ce doua zile nu mi-ai raspuns la telefon.Iti multumesc pentru tot ce ai facut pentru mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu