luni, 5 noiembrie 2012

Schimbarea se produce mai intai in tine

Mereu am cautat schimbarea in afara mea. Am crezut ca daca schimbi oamenii te poti schimba. Am invatat ca schimbarea sta in tine si in determinarea de care dai dovada. 

Schimbarea mea a inceput acum trei luni de zile si abia de curand am inceput sa ma simt mai bine in pielea mea, mai fericita. Gramul meu de noroc m-a ambitionat sa devin o Denisa mai buna. Sa ii aduc intariri, imbunatatiri, sentimente mai umane si putina incredere celei vechi, facand-o sa se iubeasca pe ea insasi. Am inteles ca atunci cand tu te simti bine cu tine, atunci si ceilalti se vor simti bine in preajma ta. Am inceput sa ma cunosc mai bine, sa imi conturez partile bune, sa imi studiez partile mai putin bune. Sa speram ca nu o sa ma mai abat de la drum si o sa fie bine pe viitor. 

Optimismul te incarca cu energie pozitiva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu