sâmbătă, 8 mai 2010

Intr-o oarecare masura pot spune ca m-am recuperat pe mine insami pentru ca ma simt mai sigura pe fortele mele.
Intr-o oarecare masura ma simt bine!Neasteptat de bine.Am oameni langa mine care ma iubesc pentru ceea ce sunt,care ma apreciaza,care ma cearta,care ma trezesc la realitate,care imi sunt alaturi si imi dau sfaturi.Ei sunt oamenii ce ma iubesc neconditionat.Oamenii pentru care as face orice.Oamenii pe care nu-i voi uita niciodata.Toti chiar daca raman,chiar daca nu, au un loc special in mine,in inima mea.
Prietenii sunt putini dar buni.Stii cum e, decat sa ai o gloata de prieteni cu care sa iesi in oras si sa razi iar la un eveniment neplacut stai sa-i cauti si in gaura de sarpe mai bine putini, numarabili pe degete prezenti oricand,oriunde.
Intr-o oarecare masura ma simt impacata cu mine si cu trecutul meu.
Intr-o oarecare masura astept cu nerabdare printul pe cal alb, dar stiu ca nu exista asa ca nu am decat sa ies in cautarea lui.
Intr-o foarte mare masura sunt in asteptarea zilelor extrem de calde si pe strada mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu