miercuri, 12 mai 2010

amalgam de sentimente

tu ai disparut de mult din viata mea.nu e posibil sa revii.nu e posibil.nu accept acest lucru.ma lupt cu mine in fiecare zi pe tema aceasta.ma lupt cu mine insumi sa nu te readuc a mia oara in viata mea.rezuma-te la viata ta.lasa-ma.lasa-ma in pace.ignora-ma.ignora-ma ca si pana acum.nu te mai intoarce.nu te mai intoarce pentru a nu rani din nou inima asta facuta bucati.las-o sa se vindece!te-am dat uitarii.de mult.te rog, fi fericit, distreaza-te, bucura-te de viata.lasa-ma sa-mi traiesc viata.uita-ma.
ignora-ma.respinge-ma.ocoleste-ma.
revino in cazul in care sentimentele tale sunt pure,lipsite de rautate.fa tu primul pas in reabilitarea dragostei dintre noi.eu ii voi face pe restul.si in cazul acesta te voi lasa sa ma iubesti, iubesti, iubesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu