miercuri, 22 mai 2013

Punctul 5

Dupa multe lupte cu mine, dupa mult timp in care am tot spus ca sunt bine, abia acum pot spune din tot sufletul lucrul acesta. Abia acum mi-am acceptat greselile, am inceput sa ma iubesc si sa ma apreciez pentru ceea ce sunt. Am ajuns sa ies pe strada cu zambetul pe buze, sa intorc priviri pline de incredere si seninatate strainilor pe care ii intalnesc.

Pot spune ca sigura cale de a ajunge la tine intreg, este sa te ierti. Sa te ierti pentru tot ce ai spus, ai facut si pentru tot ce nu ai facut la timp. Iarta-te ca sa te poti intoarce la tine.

Asculta de tine pentru ca in final, tot singuri suntem in lumea asta. Oamenii vin si pleaca, iti dau bine si ti-l ia. Nu iti cauta partea pe care o crezi pierduta din tine in altii. E acolo ascunsa in beciul sufletului tau si ii este frica sa mai vada lumina soarelui.

Am ajuns la punctul 5. Acceptarea.

2 comentarii:

  1. d-abia acum a venit momentul sa iesi in viata.desi punctul asta e cel mai dureros dintre toate.cand vezi realitatea asa cum e si realitatea te vede pe tine gol, in bataia pustii.asta e cel mai mare curaj

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar. Desi e cel mai greu punct, iti aduce linistea.

      Ștergere