duminică, 27 mai 2012

Vreau sa scriu despre ce simt si nu stiu cum sa incep. De fapt, nu stiu ce simt, nu stiu ce vreau. Totul ma bulverseaza, ma raveseste cu fiecare minut si de fiecare data ma ridic. Simt o presiune care sta sa explodeze in mine. Am nevoie de o evadare din lumea cotidiana. Am nevoie de o evadare la munte. La aer curat. Muntele mereu m-a calmat. Mereu mi-a dat putere, m-a facut sa ma simt altfel. Mi-a dat incredere. Vreau sa ma redescopar. Vreau sa iasa la suprafata adevarata 'eu', nu fiinta monotona. Vreau sa adorm si sa ma trezesc in august. Vreau sa plec din orasul asta si sa incep ceva nou. Vreau multe lucruri si nu stiu care imi sunt prioritatile. Nu cred ca mi-am ales bine momentul pentru o criza adolescentina dar sper sa trec destul de repede peste. Nu vreau sa ma ratez din atat.

Un comentariu:

  1. Si eu simt la fel dar daca ma refugiez la munte cum am cam facuto ma simt singur uitat ... I feel you , e o chestie fucked up cu dereglarile hormonale , cel mai bine e sayi urmaresti telu si gata

    RăspundețiȘtergere