duminică, 15 august 2010

S-a dus amorul

S-a dus amorul si odata cu el si visele,si sperantele, si iluziile.Probabil totul a fost o iluzie.Mirajul dragostei de adolescent.Nu mai stiu ce si cum si cand s-a intamplat totul.Cert este ca am fost cam..increzatoare.Nu stiu de ce a trebuit sa se intample asa.Din totdeauna ai fugit de responsabilitate si cu toate astea, am crezut in tine ca o naiva.Am crezut in schimbarea ta.Si am facut-o spre dezamagirea mea.Am iertat.Dar..s-au acumulat multe.Eu nu mai pot avea incredere, tu nu ai rabdare.Eu nu ma mai pot implica, tu vrei totul de la zero.Tu vrei atentie, eu protectie.Nu mai stiu nimic, nu mai vreau nimic, nu mai pot.Sunt satula.Dar..

Un comentariu:

  1. imi vine sa il omor cu mana mea X(X(...crede-ma ca si eu am avut impresia ca se va schimba si va fi totul bn...dar m-am inselat:|

    RăspundețiȘtergere