miercuri, 30 iunie 2010

Declaratie.

Chiar daca avem putin timp de cand suntem impreuna, am ajuns sa ne iubim.Sa ne iubim in felul nostru, un fel pe care nu multa lume l-ar putea intelege.
Chiar daca ne certam la ordinea zilei, fiecare cearta a noastra se termina cu acele doua dulci cuvinte.
Chiar daca ii spun 'nu te mai vreau' el nu ma crede.Pentru ca stie ca il vreau mai mult decat orice.
Chiar daca eu ma supar din orice prostioara, el e acolo si ma suporta.
Si imi place ca vorbim deschis, si imi place ca incet, ne descoperim unul pe celalalt, imi place ca cu fiecare atingere, imi transmiti fiori din cap,pana-n picioare.Imi place cand ma surprinzi cu lucruri noi.Imi place cum imi spui 'te iubesc'.Imi place cum ma alinti.Imi place totul la tine.Ador totul la tine.
Te iubesc, pisicule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu